Klacht: Afzetters! Niet aan beginnen met inschrijven.

op 19 juli 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Een maand geleden had ik mij ingeschreven via de site huurwoningen.nl daar stond in dat je de eerste 14 dagen gratis de premium account mocht uitproberen. Dit heb ik toen aangevinkt en dom genoeg heb ik ook mijn Iban nummer doorgegeven. Helaas werkte de site bij mij niet en heb ik de site “links laten liggen”. Toen ik een automatische herinneringsbericht kreeg over het stoppen van account heb ik mijn premium account gestopt.

Een ander iets wat niet klopt is dat ik elke dag 6 spam mailtjes van deze site krijg over hun woningaanbod. Terwijl ik doorgevoerd heb geen mails van hun te willen ontvangen.

Tot mijn verbazing kreeg ik alsnog achteraf een betaling van 20 euro. Toen ik verteld had dat ik dit niet ging betalen omdat ik mijn account netjes gestopt hebt dreigde ze om naar het incassobureau te gaan om alsnog deze 20 euro inclusief 14% er bovenop te gooien.

Geen spam berichten meer en geen betalingsschuld van 20 euro.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 14:36 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is een aantal dagen geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Heeft op 03 augustus 2017 om 09:12 geantwoord

Klacht is niet in behandeling genomen of opgelost! Enige wat deze mensen hebben gedaan is het versturen van een herinneringsfactuur!!!!!! Er is dus geen \"passende oplossing\" gevonden zoals \"Maaike\"
dat hierboven zo netjes verwoord!

Alle klachten die gemeld zijn door Boze-klant.