Klacht: Afwijzing claim na inbraak inboedelverzekering

op 03 augustus 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Op 5 januari ben ik helaas het slachtoffer geworden van een woninginbraak aan mijn aders. Deze inbraak direct gemeld bij 112 en mijn verzekering welke een schade expert ingezet heeft en vervolgens heeft de afdeling speciale zaken een toedrachtsonderzoeker ingezet. Vooraf aan het toedrachtsonderzoek heb ik afstand genomen van bonnen waarvan ik niet zeker was dat deze op mijn naam stonden. Waarom? Ik ben na de inbraak naar een kleding winkel gegaan waar ik vaste klant ben en heb daar waarvan ik dacht bonnen gekregen die op mijn naam stonden verkregen! Echter twijfelde ik hieraan en heb hier dan ook alvorens het toedrachtsonderzoek afstand van gedaan! Tijdens het toedrachtsonderzoek was ook een getuigen mijner zijden aanwezig echter wil speciale zijn kant niet horen maar wel de foutieve informatie van de toedrachtsonderzoeker!

Wanneer deze zaak op een eerlijke en opjectieve manier bekeken wordt! Dus ook dat de getuigen gehoord worden en dat ik niet met een kluitje in het riet gestuurd wordt daar ik inmiddels door toedoen een Cis registratie heb, een boete heb kunnen betalen en mijn bezwaar niet gehonoreerd wordt! De omgekeerde wereld lijkt het zo, Is de inbrekers die mij bestelen en vervolgens weggetzet worden als frauduleus door de verzekering!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door PaulR1978