Klacht: afstorten

op 17 januari 2014 over Kledingwinkels Algemeen in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het afstortautomaat(S4A 665) in de helmstraat in maastricht is al vanaf de kerst de bevestigingsbon niet bijgevuld, hier heb ik al meerdere malen voor gebeld en krijg steeds de melding dat het wordt doorgegeven, maar er wordt niks aan gedaan, ik ben gister weer gaan afstorten en het apparaat was nog altijd niet bijgevuld, wat best lastig is, gezien ik ook een bevestigingformuliertje bij de storting moet doen.

Gewenste Oplossing:

Dat het a.s.a.p. wordt bijgevuld, en niet dat het gezegd wordt, maar na de hand niet gedaan wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kledingwinkels Algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kledingwinkels Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door superdry17m