Klacht: Afstandbestuurbare auto

op 17 augustus 2016 over Toy Champ in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Op 16 augustus voor mijn zoon een afstandbestuurbare auto gekocht bij Toy Champ Cuijk voor 69,95 euro. Bij thuiskomst doos opengemaakt en batterijen geplaatst in de afstandsbediening en de accu op de lader gezet. Na een uur opladen accu geplaatst en de auto getest en reed prima. Omdat er in de beschrijving stond dat de accu bij de eerste keer opladen 6 uur aan de lader moest, de accu
weer teruggeplaatst. Toen mijn zoon thuis kwam wilde hij de auto natuurlijk ook uit proberen. Zo gezegd zo gedaan alleen was de auto compleet “dood”. Accu maar weer op de lader geplaatst en de hele avond (>6 uur) laten opladen. Maar nog steeds niets.

Volgende dag terug naar toy champ!! Daar komt de bedrijfsleider. Zegt niets en trekt direct de doos open en begint de boel te inspecteren. Maar helaas ook niets. Vervolgens zegt ze dat ze de acuu eerst 6 uur in de winkel wil laten opladen. Mocht dit niet helpen word de auto opgestuurd naar de TD in België. Ik vraag hoe lang dit gaat duren en krijg te horen dat de auto retour gaat als de rayon manager langs is geweest. Ze wee alleen niet wannee die langskomt. Kan deze week zijn maar hij slaat ook wel eens een weekje over. Op mijn verzoek vraag ik hem te bellen maar ook dat is niet mogelijk we kunnen niet voor iedere klant gaan bellen.

Kortom zeer onvriendelijke norse chagrijnig personeel!! Zijn zo flexibel als een kids deur en klantvriendelijkheid staat onderaan de lijst. Ik kom nooit meer in deze zaak.

Ik zou tevreden zijn als dit probleem direct werd opgelost dmv een nieuw exemplaar of geld terug.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toy Champ

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toy Champ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paulnieuwenhuis1979