Klacht: Afstand 1,5 meter behalve voor de medewerkers

op 30 mei 2020 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik ben vandaag als klant binnen geweest bij de Gamma in Apeldoorn, echter bij binnenkomst stond de door gamma ingehuurde beveiliger direct bij de deur waardoor de maximale afstand niet groter was dat 50 centimeter.

Ik had te kennen dat ik wilde dat de beveiliger meer afstand hield en een stap achteruit deed, hierop reageerde hij door mij uit te lachen.

Ik vroeg bij het afrekenen aan een medewerker waar ik mijn klacht kon indienen, ik werd naar het internet verwezen, echter staat duidelijk op de site dat ik mijn klacht kan indienen bij de bouwmarkt zelf.

Toen ik weer naar binnen wilde een aangaf dat (dom) dat ik een klacht over de beveiliger wilde indien, weigerde hij mij de toegang, ook bij het bellen naar de bouwmarkt kreeg ik nul op het request. Volgens de beveiliger zou ik mij hebben misdragen.

Deze meneer liegt en bedriegt om zijn eigen baantje te redden, ik ben hierover heel erg boos vandaar deze klacht, het is toch belachelijk dat iemand die wordt belast met het uitvoeren van de regels omtrent corona virus en afstand zelf de regels negeert een vervolgens klanten uitlacht een legt tegen medewerkers.

Ontslag van deze erg slechte medewerker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

Reactie van de melder van de klacht Zeer Ontevreden Klant van ABN

3 maanden geleden - Het gaat hier om de medewerker die zaterdag 30 mei 2020 rond 15:42 bij de ingang van gamma Apeldoorn stond

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeer Ontevreden Klant van ABN