Klacht: Afspraken worden niet nagekomen, na 7 weken nog geen internet

op 12 december 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Begin september 2017 heb ik een pre- order geplaatst bij KPN voor een glasvezel abonnement op mijn nieuwe adres (nieuwbouw) in Heerhugowaard. In de eerste week van november zou de glasvezel worden aangelegd en dit is ook gebeurd. Helaas niet aan mijn adres.

Na meerder malen gebeld te hebben met KPN ben ik doorverwezen naar Reggefiber en hebben een afspraak gemaakt voor het langs sturen van een monteur om de glasvezel aansluiting in orde te maken in de meterkast.

Op de eerste afspraak is niemand op komen dagen en heb een halve dag gewacht op een monteur van Volker Wessels in opdracht van Reggefiber. Ik heb zelf moeten bellen waar de monteur bleef en kreeg te horen dat zij de afspraak vergeten waren.

Nieuwe afspraak gemaakt voor 2 weken na de eerste. Hier kwamen 2 monteurs en gaven aan dat er ergens een storing in de lijn zat. Hij gaf meteen aan dat dit probleem binnen 1 week opgelost zou worden zonder dat ik hier wat van zou merken. Dit zou buitenshuis gebeuren.

3 weken later weer zelf moeten bellen of de glasvezel nu al gerepareerd en actief was. Reggefiber wist van niets! Opnieuw afgesproken dat ik gebeld zou worden voor een afspraak door de monteur (onderaannemer Volker Wessels). Pas nog eens een week later gebeld voor een afspraak en 2 weken later stonden 3 man op de stoep die totaal niet capabel genoeg waren om een nieuwe kabel aan te leggen. Zijn een volle dag 3 man bezig geweest om dit probleem op te lossen.

De heren gaven aan dat nog dezelfde week iemand langs zou komen om het af te roden/ op te pakken. Dit is niet gebeurd.

Gisteren heb ik zelf contact gehad weer met Reggefiber en die wisten ook weer van niets.

Reggefiber gaf gisteren aan dat ik uiterlijk vandaag gebeld zou worden voor een afspraak. Nu om 17:30 uur nog steeds niet gebeld en geen afspraken gemaakt voor het oplossen van dit probleem.

- Concrete afspraken met capabele monteurs die het probleem oplossen
- Binnen een week, nu ruim 7 weken verder al!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 18 december 2017 om 09:05 geantwoord

Geachte mevrouw Saat,

Ik heb op 13-12 gevraagd om uw adres gegevens om na te gaan wat ik voor u kan betekenen. Tot op heden heb ik hier geen reactie op gekregen, daarom sluit ik de klacht en ga ik er vanuit de het probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dit alsnog graag.

Joanne

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmet Altin