Klacht: Afspraken worden niet nagekomen

op 17 december 2012 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Al 3 keer is er met ons een afspraak gemaakt om de glasvezelkabel in huis aan te komen sluiten. De eerste keer is er simpelweg niemand op komen dagen, een hele dag zitten wachten voor niets. Toen Reggefiber-monteurs naast ons huis bezig waren met graafwerkzaamheden is er telefonisch een nieuwe afspraak gemaakt om de kabel aan te sluiten. op de afgesproken dag wederom niemand gezien, wéér een dag voor niets zitten wachten. een week later valt er een brief in de bus met een nieuwe afspraak om de kabel aan te komen sluiten. Op de afgesproken dag komt om 17.00 een monteur ons vertellen dat de aansluiting die dag niet plaats gaat vinden en dat een nieuwe afspraak gemaakt moet worden.

Voor ons is de maat vol. Wij willen geen glasvezelkabel aansluiting meer. Als het bedrijf dat dit moet verzorgen in de aanvang al op deze manier met haar klanten omgaat dan kan de kwaliteit en bijbehorende service ook niets voorstellen. Reggefiber komt er bij ons niet meer in.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 24 december 2012 om 10:10 geantwoord

Reggefiber zal contact opnemen met de bewoner om tot een aanvaardbare oplossing te komen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reggefiber beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rgmhartman