Klacht: Afspraken niet nakomen

op 26 juli 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Wij hebben aantal weken terug 6 eetkamerstoelen en 2 kledingkasten besteld. Ze zouden gezamenlijk geleverd worden over 6 weken. Nu is die 6 weken voorbij maar we krijgen te horen aan de telefoon dat 1 kledingkast niet geleverd wordt, omdat de leverancier in vakantieperiode zit. Het kan pas over 4 weken geleverd worden. Waarom hanteer je 6 weken als je dan toch niet kan leveren? denk ik dan. Wij hadden voor weekend timmerman geregeld die de kasten in elkaar zou zetten voor ons. Wij wilden ook graag na de verbouwing op vakantie, ongeveer over 2 weken als alles af was. Nu moeten we dus op die ene kledingkast wachten en dan niet 1 week maar 4 weken. Echt slechte service dit.

Ik wil graag dat de ene kledingkast ook zsm geleverd wordt ipv na 4 weken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 12 september 2017 om 13:28 geantwoord

Beste S. Kilinc,
allereerst onze excuses voor de vertraging betreft de levering. Doordat één kast een vertraging heeft opgelopen kunt uw timmerman niet alles monteren. Inmiddels is alles geleverd en hebben onze monteurs, zonder extra kosten, de rest voor u gemonteerd en het e.e.a. nagelopen.

We hopen dat ondanks de vertraging alles naar wens is verlopen en dat u nu met plezier gebruik kunt maken van uw kasten.

Met vriendelijke groeten
Haco Tilburg

Alle klachten die gemeld zijn door S.Kilinc