Klacht: Afspraken niet nakomen

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ondanks berichten van Dynalogic over een aanstaande levering, heeft het bericht niet geleverd en informeert ook op geen enkele wijze over wanneer de levering dan wel plaatsvindt.

Gewoon doen wat men beloofd.

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 15:13 geantwoord

Geachte heer Halewijn,

Bedankt voor uw bericht! Allereerst onze excuses voor het ongemak. U zou zeker mogen verwachten dat wij u informeren, mocht er iets gewijzigd worden betreffende uw afspraak.
We zien dat uw order per abuis op sorteerfout is komen te staan. Dit wil zeggen dat uw pakket niet op het juiste depot lag of niet op de juiste route is ingedeeld. Excuses dat u hierop heeft moeten wachten!
Helaas zie ik dat wij het verzoek van de leverancier hebben gekregen om de bestelling retour te sturen, zodat zij dit kunnen annuleren.

Nogmaals excuses dat dit uw ervaring met ons is! We hopen u in de toekomst te mogen bewijzen dat we ons aan de gemaakte beloftes kunnen houden!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 15:18 geantwoord

Nee. Achteraf excuses aanbieden is geen oplossing maar normaal communiceren. En daar is het nou juist fout gegaan

Alle klachten die gemeld zijn door hhalewijn