Klacht: Afspraken niet nakomen

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks berichten van Dynalogic over een aanstaande levering, heeft het bericht niet geleverd en informeert ook op geen enkele wijze over wanneer de levering dan wel plaatsvindt.

Gewenste Oplossing:

Gewoon doen wat men beloofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Halewijn,

Bedankt voor uw bericht! Allereerst onze excuses voor het ongemak. U zou zeker mogen verwachten dat wij u informeren, mocht er iets gewijzigd worden betreffende uw afspraak.
We zien dat uw order per abuis op sorteerfout is komen te staan. Dit wil zeggen dat uw pakket niet op het juiste depot lag of niet op de juiste route is ingedeeld. Excuses dat u hierop heeft moeten wachten!
Helaas zie ik dat wij het verzoek van de leverancier hebben gekregen om de bestelling retour te sturen, zodat zij dit kunnen annuleren.

Nogmaals excuses dat dit uw ervaring met ons is! We hopen u in de toekomst te mogen bewijzen dat we ons aan de gemaakte beloftes kunnen houden!

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 15:18 geantwoord

Nee. Achteraf excuses aanbieden is geen oplossing maar normaal communiceren. En daar is het nou juist fout gegaan

Alle klachten die gemeld zijn door hhalewijn