Klacht: Afspraken niet na komen

op 15 september 2016 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Maandag 12 september zouden er medewerkers van woonstede de toilet van mijn oma op de proosdijerveldweg 28-1 maken er was niemand komen opdagen zonder af te bellen, dinsdag 13 september heb ik contact opgenomen vertelde woonstede dat de medewerker ziek was en dat het doorgvoerd was naar breman die zouden het maken , ik heb opnieuw een afspraak gemaakt met breman voor woensdag 14 september om 9:00 ochtend en zoals gewoonlijk was ik daar aanwezig tot 13 uur middag en was breman weer niet komen opdagen zonder af te bellen deze klacht dien ik in voor woonstede voot de slechte service en een klacht voor de slechte samenwerking met breman,
Breman heeft ook 2 keer de afspraken niet afgebeld!!!!

Een vergoeding

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Bericht van Breman Installatiegroep

10 maanden geleden -

Bericht van Breman Installatiegroep

10 maanden geleden - Geachte heer Belhaj, Onze excuses voor deze late reactie. Vanwege een storing bij Klacht.nl zijn wij pas recentelijk op de hoogte gesteld van uw klacht. Is uw klacht inmiddels naar tevredenheid afgehandeld door de betreffende vestiging? Met vriendelijke groet, Niels - Breman Installatiegroep

Alle klachten die gemeld zijn door Anno21