Klacht: Afspraken die men niet nakomen mbt Loungeset

op 30 mei 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op donderdag 25 mei 2017 heb ik een loungeset besteld en op de site kon ik aangeven wanneer ik deze bezorgt wil hebben. Na overleg hebben we besloten deze maar op de maandag 29 mei 2017 te laten komen. Hiervoor heb ik iemand de hele dag bij mij thuis laten wachten. Uiteindelijk niets binnen, dus gebeld met blokker. Na het telefoongesprek van gister met Blokker is mij bevestigd dat ik morgen (woensdag 31 mei 2017) de artikelen geleverd zou worden.

Nu is dit weer verschoven naar vrijdag 02 juni en dan zijn we er niet. Dit is niet de afspraak!

In eerste instantie zou het gisteren (maandag 29 mei 2017) binnenkomen en heb ik de hele dag iemand thuis laten wachten.

Ik heb geen mail geen sms of bericht van jullie gehad. Als ik zelf niet had gebeld waren ze nu nog aan het wachten. Dus uiteindelijk na een half uur in de wacht te hebben gestaan heb ik eindelijk iemand aan de telefoon gekregen en is mij beloofd dat de artikelen aankomende woensdag 31 mei 2017 binnen zou komen.

En nu zal het weer met twee dagen worden verschoven.

Nog een klacht voor jullie.. Als jullie gebeld worden dan geeft het bandje aan dat er een wachttijd is van minder dan 10 minuten. Ik heb heb jullie nu al drie keer gebeld en alle drie de keren heb ik langer dan 20 minuten gewacht..

Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij Blokker heb besteld.
wat een slechte service šŸ™

Ik wil een tegoedbon van 50 euro voor de gemaakte kosten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Almelo2017