Klacht: Afspraken

op 19 juli 2016 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

De eerste keer dat kemkens bij mij kwam, kwam er een man die zonder te vragen in mijn kastjes zat en op me spullen reageerde,
Daarna wilde kemkens een ketel komen plaatsen, ik was op vakantie dus mijn vader had deze afspraak verzet naar een paar weken verder.
Kom ik terug van vakantie om nog een paar dagen thuis te zijn voor ik ga werken, staat kemkens drie dagen achter elkaar ongewenst en zonder afspraak aan mijn deur.
Daarna word ik nog een paar keer gebeld, iedere keer over een afspraak te maken, waar op ik zij die had mijn vader al gemaakt.
Stond bij hun niet in het systeem.
Uiteindelijk dus een nieuwe afspraak gemaakt en toen kwamen ze de ketel ophangen, een hoop rotzooi lieten ze achter.
Ze waren iets vergeten en zouden een andere keer terug komen om het af te maken dus ze komen de volgende dag en zijn ze weer iets vergeten dus gaan ze weer naar huis.
Nu had ik vandaag om 13:00 een afspraak, bellen ze om half elf mijn vriend op dat ze aan de deur waren geweest, dus dat is voor mij nu wel de druppel.

Als ze een keer fatsoenlijke afspraken maken

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door NinaClaassens