Klacht: Afspraak weeral eens verzet

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ben al 2 dagen aan het wachten op mijn bestelling van Bol.com.
bestell nr 4245943500
gisteren was het Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout.. vandaag kreeg ik nog een sms dat hij onderweg was en zo meteen arriveren . 2minuten daarna zie ik op de track & trace site Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. lange wachttijd en moet ik een nieuwe afspraak maken.. heb hier voor al 2dagen vrij moeten nemen. vind dit echt niet meer kunnen ! ik was het 14de adres waar de Koerier zou moete leveren. en na het 13de adres is ineens mijn bestelling geannuleerd en moet ik een nieuwe afspraak maken.

Dat Mijn bestelling vandaag of zeker morgen geleverd word.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 13:21 geantwoord

Geachte dhr. de Groot,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Aan de hand van uw gegevens zie ik inderdaad dat er sprake was van een sorteerfout. Uw order is per abuis op het verkeerde depot terecht gekomen. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Daarop is er een nieuwe afspraak gemaakt en hier werd inderdaad aangegeven dat het om een wachttijd zou gaan. Echter had de koerier moeten communiceren dat het om een fout qua planning ging, aangezien de bestelling niet meer paste in de bus. Dus het pakket stond toen nog op het depot. Excuses voor de verwarring!
Gelukkig zie ik inderdaad dat het pakket de dag erna geleverd is geworden. Excuses nogmaals, voor de verwarring, vertraging en slechte communicatie naar u toe! Hopelijk mogen we in de toekomst bewijzen dat het wel in een keer goed kan gaan!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door AaronDG