Klacht: afspraak verzetten

op 12 oktober 2011 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Op 11-03-11 meld ik me af voor een afspraak in Bovenkarspel omdat ik verhinderd ben. Ik meld dat ik ook de volgende woensdagen niet kan en of ik op een andere dag kan in een andere plaats. Volgens de telefoniste is dit niet mogelijk en ben ik veroordeeld tot ik ga verhuizen.
Ni woon ik tussen Bovenkarspel en Hoorn in en ik zeg tegen haar dat ik dan naar Hoorn overgeschreven wil worden. Dit kan niet volgens haar. Ik vraag me af Waarom niet want al had ik de eerste keer naar Hoorn gegaan, dan had ik daar wel ingeschreven kunnen worden. De telefoniste wilde hier niet op ingaan dus heeft ze de telefoon afgesloten.

Dat ik meteen naar Hoorn wordt overgeschreven. Dat moet toch niet moeilijk zijn.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 oktober 2011 om 09:32 geantwoord

klant gebeld en afspraak gemaakt

Heeft op 12 oktober 2011 om 16:40 geantwoord

Snel en goed opgelost maar men neemt elkaar toch in bescherming en dat moet eigenlijk niet. Een fout is nu eenmaal een fout.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hans Anders beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door murmansky