Klacht: Afspraak niet nagekomen

op 14 juli 2017 over Boels in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Advies gevraagd mbt reinigen vouwgordijn en stoffen bank. Telefonisch adviseerden zij een tapijtreiniger. Daar aangekomen adviseerde ze toch een stoomreiniger. Hun advies opgevolgd. Onderweg naar de auto lopend twijfelde de medewerker toch over de keuze. Ik vroeg of dat we dan toch niet beter meteen de tapijtreiniger konden huren, nu waren we er nog. De medewerker twijfelde, maar gaf aan dat als het niet voldoende is ik kosteloos de tapijtreiniger kon omruilen. De dag erop wist een andere medewerker daar niks vanaf en wilde dit checken bij zijn collega. Dat begrijp ik. Uiteindelijk gaf de collega aan dit niet gezegd te hebben en zat ik met dubbele kosten. Boels bedankt! Top service..

Gewenste Oplossing:

Als ik de kosten voor het huren van het tweede apparaat terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door steffie28