Mijn Klacht:
Op zaterdag hebben we de bezorger gemist nu staat er op het kaartje dat je een nieuwe afspraak kunnen maken ,ik heb het geprobeert want maandagmiddag ben ikniet thuis moet ik werken maar het is niet mogelijk om de afspraak te maken krijg telkens als antwoord lukt het niet wacht de volgende levering af ,dus dat werkt voor geen meter
Gewenste Oplossing:
Dat het dus mogelijk is om een nieuwe afspraak te maken voor s'avonds omdat ik overdag moet werken en dat het ook kan om een andere afspraak te makem maar zoals het nu is is het niets dat dhlbezorgergemist gr charlotte bluemink

