Klacht: Afspraak Coolblue

op 25 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wasmachine zou worden afgeleverd door Dynalogic echter na de eerste mail komt er binnen een uur weer een mail over een probleem met de planning zou later op de dag contact met mij worden opgenomen. Echter niet gebeurt volgende dag nog geen reactie Cool blue gebeld deze zouden het uitzoeken.

Gewenste Oplossing:

Verantwoordelijkheid ligt bij Cool blue deze zeggen volgende dag geleverd ik verwacht binnen een dag dan ook een oplossing!! Is inmiddels opgelost door perfecte service van Coolblue Wasmachine is afgeleverd en aangesloten door Coolblue zelf met een goede uitleg TOP!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hartogh,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Adri Hartogh