Klacht: afspaak niet na komen

Achmed111 op 14 september 2021 over Comfort Partners in de categorie Adviesbureau

Geachte heer/mevrouw,

Ik had een monteur drie maanden geleden bij me thuis gehad, voor mijn lucht vintalatie om hem schoon te maken. De monteur zei dat hij zou bellen om terug te komen maar die heeft tot de dag van vandaag nooit gebeld, dit is al de zesde keer dat dit mij overkomt. Ik heb elke keer vrij genomen van werk omdat ik een monteur verwachtten, en die kwam maar nooit opdagen. Als ik Comfort Partners bel, word ik tien minuten in de wacht gezet omdat het druk is en dan word er opgehangen. Dus via deze weg wil ik graag dat een monteur langskomt, omdat de lucht vintalatie helemaal verstopt is met vuil!

Met vriend groet,

Achmed El Hbri

Als er een monteur langskomt, die mijn lucht vintalatie schoonmaakt.

Bericht van Comfort Partners

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw adres gegevens. Alvast bedankt. Team Comfort Partners Comfort Partners | TBI Op de hoogte blijven? U kunt zich hier aanmelden voor onze maandelijkse nieuwsbrief! 088 - 270 3000 | [email protected] Paalbergweg 2-4, 1105 AG Amsterdam Disclaimer Legal Conditions | KvK Amersfoort 32157437 www.comfort-partners.nl | LinkedIn | Twitter | YouTube Comfort Partners | TBI heeft de kennis, ervaring en drive om van ieder huis een thuis te maken. Met installatietechniek en dienstverlening maken we nieuwe woongebouwen en bestaande woningen gezond, slim en duurzaam.

Alle klachten die gemeld zijn door Achmed111