Klacht: Afsluiting PrePaid nummer, had niet mogen gebeuren.

op 02 april 2013 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte ls,
Ik heb een prepaid kaart die is afgesloten door T Mobile. Ik had hem op 31-12-2012 nog opgewaardeerd en heb daarvan een bevestiging per sms met tijdstip van 14:03 uur. Heb net contact gehad met 0800-7123 met meneer Hans Raatgever die mij bevestigd heeft dat het klopte dat hij was opgewaardeerd! Dat deze aansluiting niet had mogen worden beëindigd. Ik doe er mijn bankzaken mee met dit nummer en dat kan dus nu niet meer. Ik verwacht vaan u dat u dit zo spoedig mogelijk hersteld. Zover ik heb begrepen van mr. Raatgever is het nummer op 23 maart afgesloten, hij stuurde de case door naar de technische afdeling.

Ik verwacht van u dat u met een passende oplossing komt c.q een tegemoetkoming. Maar echt geen €10,– beltegoed wat u niks kost.

H. Koning

Inmiddels een reactie gekregen van T-Mobile, zie hieronder:

T-Mobile.nl | Mijn account

Onderwerp
Geachte ls, Ik heb een prepaid kaart die is afgesloten door jullie. Ik had hem o…

Reactie
Reactie via e-mail (Wilma Daams) 09/04/2013 19:24
Geachte meneer Koning,

Bedankt voor uw e-mailbericht.

Bij controle in onze systemen heb ik gezien dat de deactivatie van het telefoonnummer 06-20123456 inmiddels is hersteld. Ik begrijp dat u dit als vervelend heeft ervaren en bied u daarom nogmaals onze excuses aan.
Ik hoop dat alles naar tevredenheid is opgelost. Als u nog vragen heeft dan verzoek ik u deze, als antwoord op dit e-mailbericht, aan mij voor te leggen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile Klantenservice BV
Wilma Daams

nummer zo spoedig mogelijk herstellen en een compensatie voor alle elende. Niet door middel van wat extra opwaarderen van €10,-- door T Mobile! Ik ben helemaal klaar met T Mobile.

Er is nog niks opgelost, mijn nummer doet het nog steeds niet en ook nog geen nieuwe sim kaart zoals toegezegd

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Olaf1957