Klacht: Afslankpillen fatkiller

op 30 september 2016 over Fatkiller in de categorie Zorghulpmiddelen

Sinds een tijdje krijg ik regelmatig een aanmaning van het bedrijf Fat Killer in de bus. Deze beweren namelijk dat ik een pakketje afslank pillen bij hun had besteld en deze nog zou moeten betalen. Aangezien er geen overeenkomst heeft plaatsgevonden in het verleden en ik me niet kan herinneren dat ik dit effectief heb besteld ben ik niet verplicht van te betalen. Ik heb alleen maar een keer mijn gegevens geschreven ,maar ik heb nooit gebesteeld! De contactgegevens bestaan van dit bedrijf en er steeds dezelfde standaardbrief wordt opgestuurd maar met een ander bedrag op om te betalen.Ik heb voor de eerste pakketje gebetaald ,ik heb ook geprobeerd en GAAT NIET BIJ MIJ!!!IK WIL NIET MEER DIE PAKKETJES KRIJGEN!! AUB
Als ik ga geen antwoord van u krijgen binnen een week ik ga naar de politie voor om een klacht te maken tegen dit bedrijf!!!!!

Het stoppen van het opsturen van de aanmaningen en de pakketjes.

Liefst zo vlug mogelijk.

Bedankt!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fatkiller

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fatkiller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LOREDANA