Klacht: afschuwelijk onbeleefd personeel.

op 30 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

zeer en zeer ontevreden over het personeel. al versta ik je voor de 3e keer niet, jij hebt het recht niet om mij aan te vallen dat ik een probleem heb. die vrouw wou mij dus niet vriendelijk helpen omdat ze vond dat ze het vaak genoeg heeft herhaald. terwijl ik nog zo zei dat ze te snel praatte. ook hing ze zo de telefoon op zonder afsluiting. vervolgens belde ik weer om een klacht in te dienen over haar en guess what? haar collega die naast haar zat deed precies hetzelfde… Ik ga hier ook zeker wat mee doen. dit kun je geen klantvriendelijk bedrijf noemen!! ­čśë

helemaal niet. want als ik na 3 keer bellen nog niet word geholpen, doe ik het wel op mijn manier.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 02 december 2016 om 11:00 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Uw klacht is besproken met desbetreffende medewerkers, dat u de benadering als onprettig heeft ervaren betreuren wij ten zeerste.

Overigens delen wij u nog mede nog geen email van u te hebben ontvangen betreffende uw dossier.

Cannock chase.

Alle klachten die gemeld zijn door indira92