Klacht: afschrijvingen

op 06 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Globalcollect schrijft sinds vorige maan telkens € 15,00 van mijn rekening af.
Ik heb nog nooit van hun gehoord, en nog nooit een af andere betalingsverplichting aangegaan.
Ik laat het telkens terug storten op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

ze moeten hier per direct mee stoppen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 07 september 2016 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

07-Sept-2016: Mevrouw Hendriks Vermaat per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door claudiavermaat