Klacht: afschrijvingen

op 24 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Er wordt bij mij maandelijks een bedrag afgeschreven door Global Collect.
Ik geef toe , ik zal wel ergens in een betalingsproces van iets , iets over het hoofd gezien hebben waardoor ik nu dus dit probleem heb. Ik heb geen idee en kan nergens terug halen waarom deze bedragen van mijn rekening automatisch worden afgeschreven.

Ik wil graag uitgelegd krijgen waarom en waarvoor deze bedragen zijn. En ik wil weten hoe ik van die automatische incasso afkom ik wil graag mijn financiën zelf in de hand en overzichtelijk houden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 juli 2016 om 13:21 geantwoord

25-Jul-2016 Mevrouw Peters per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Munique1