Klacht: Afschrijving van 95,59

op 17 september 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 09-08-2018 is van mijn rekening een bedrag afgeschreven van 95,95 euro. Ik heb alleen geen idee hoe dit is gekomen. De afschrijver is Global Collect en in de beschrijvingsnaam staat nog de naam Fastspring.

Graag zou ik weten waarom dit is afgeschreven en als er geen goede reden achter zit wil ik het graag terug ontvangen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 september 2018 om 16:08 geantwoord

18-Sep-2018 De heer, mevrouw Pronk per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door hapro