Klacht: Afschrijving op 15 juli 2016?

op 09 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ken Global Collect BV niet maar ze willen periodiek geld van m’n rekening af schrijven. Ik heb nergens iets besteld of een abonnement lopen. Ik ben het hier begrijpelijker wijs niet mee eens. In de week van 20 juni heb ik wel geld gepind bij BancoSabadell, Barcelona, mvg.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet betalen voor iets wat ik niet ken.
bvd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 juli 2016 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

11-Jul-2016 De heer Pattiwael per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Luc J