Klacht: Afschrijving onterecht want onbekend met schoolbank.nl

op 21 januari 2015 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Onbekende incasso van schoolbank.nl.
Ik ben onbekend met schoolbank.nl. Zeker geen naam-nummer controle gedaan?

Gegevens incasso: IBAN: NL45DEUT0556977556Naam: STICHTING FOUNDATION DOCDATAKenmerk: 56398077Omschrijving: pid2428974584t Schoolbank.nlMandaat:DDPS-241970648-201402221743044-3Crediteur:NL98ZZZ301689820000BIC: DEUTNL2NXXX.

M.vr.gr.,
Van de Vate

Terugstorting geincasseerde bedrag.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 09:33 geantwoord

Beste meneer van de Vate,

Hartelijk dank voor uw bericht. SchoolBANK heeft 2 maanden geleden een gloednieuwe website gelanceerd. Mocht uw vraag/klacht nog steeds actueel zijn (en onopgelost), dan willen we dit alsnog graag voor u oplossen.
U kunt in dit geval een e-mail sturen naar service@schoolbank.nl. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem, uw geboortedatum en het SchoolBANK inlog-mailadres.

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door geenidee1963