Klacht: afschrijving abonnement

op 12 september 2018 over Kobo Books in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft op haar mail adres maximek2001@outlook.com een kobo account aangemaakt. Via Bol.com is niets te traceren, toch wordt er maandelijks een afschrijving gedaan. Ondanks diverse telefoontjes naar Bol. Direct met Kobo is geen contact te krijgen, uiteindelijk wel een Duits contact en daar heb ik een mail naar toegezonden. Ik ontvang niets terug, wij willen hiervan af en de afschrijving blokkeren, maar hoe?

Gewenste Oplossing:

als Kobo meteen dit abonnement afsluit en en beëindigt met bevestiging aan ons.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia Kuiper