Klacht: afschrijving

op 18 mei 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

waarom is er bij mij zomaar 47,96 euro afgeschreven ik heb het terug laten boeken ik ben daar helemaal geen lid van dus vertel maar waarom en waarvoor

als ik weet waarom en waarvoor jullie zoiets eraf schrijven en hoe jullie uberhoupt aan mijn rekening komen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 26 mei 2017 om 11:48 geantwoord

Bericht van docdata payments

4 jaren geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Heeft op 26 mei 2017 om 12:07 geantwoord

welke webwinkel heb ik dan wat besteld en wat ik weet het niet dus leg maar uit ik heb ook niks ontvangen dus ik snap het niet

Bericht van docdata payments

4 jaren geleden - Zoals wij eerder in een reactie hebben laten weten, handelt Docdata Payments het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. U kunt contact opnemen met de betreffende webwinkel via het e-mailadres dat wij u eerder hebben gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door j.a.g.