Klacht: afschrijving

op 22 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

MGANDELIJKS TREKT gLOBAL COLLECT 15,00 VAN MIJN REKENING AF, EN IK HEB GEEN IDEE WAAROM. REEDS 3X EEN MAIL GESTUURD MET DE VRAAG OM WELKE REDEN DIT GEBEURT, , WELKE NIET BEANTWOORD WORDEN. OP DIT MOMENT HAAL IK DE BETALING MAANDELIJKS TERUG, MAAR HOE KAN IK NU ZORGEN DAT ZE STOPPEN MET MAANDELIJKS GELD VAN MIJN REKENING HALEN?

Gewenste Oplossing:

ALS E MAANDELIJKSE INCASSO STOPT!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 22 september 2016 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

22-Sept-2016 Mevrouw Huisman per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Ida Huisman