Klacht: Afschrijven 15 euro

op 31 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 2x 15 euro terug moeten laten boeken omdat global collect bv dit zonder mijn toestemming Afschrijft.
Heb niks besteld en geen abonnement afgesloten dat kan toch niet

Gewenste Oplossing:

Als er niks meer wordt afgeschreven door hun

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 01 september 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

01-Sept-2016 Mevrouw Robeerts per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Carolarobeerts