Klacht: Afrekenen bij kassa

op 23 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op maandag 15 augustus j.l. heb ik mijn boodschappen afgerekend bij de kassa. Het totaal van mijn boodschappenlijstje was € 11,15. Ik betaalde vervolgens met een biljet van € 20 plus € 1,15 , zodat de kassière mij € 10,- kon terugbetalen. Vervolgens kreeg ik niets terug. Volgens haar had ik met een biljet van € 10 betaald. Zij verwees mij naar de klantenservice, waar ik uitermate vriendelijk werd geholpen door een van de medewerkers. Zij liet boven de kassabeelden nakijken en vertelde vervolgens dat het biljet rose was. Hierop vroeg ik of ik de beelden kon zien. Dit mocht niet uit privacyoverwegingen zei zij. Mijn telefoonnummer werd wel genoteerd zodat er gebeld kon worden als er een kassaverschil zou zijn. Toen ik thuis kwam heb ik vervolgens mijn man met de bedrijfsleider laten bellen om een foto van de betaling te laten nemen. \’s Middags ben ik teruggegaan voor een afspraak met de bedrijfsleider. Die liet mij de foto zien waarop heel duidelijk te zien was dat deze volledig \”wit\” was. Mijn man die bij mij was constateerde hetzelfde. De bedrijfsleider vond het vervelend voor mij en beloofde mij donderdag de 18e terug te bellen als de kassa\’s geteld waren. Tot op heden is dit niet gebeurd. Ik maak mij ernstige zorgen over de manier waarop AH zijn klanten behandeld. a) Hoe kan men beweren dat een biljet rose is als blijkt dat deze volledig wit is. b) Als men (bedrijfsleider) zegt terug te bellen wordt dit vervolgens niet gedaan.
Het gaat mij hier niet om het geld maar zoals u zult begrijpen om het principe. Als klant wil je zo niet behandeld worden. Graag uw reactie

Ik verwacht een telefoontje van de bedrijfsleider

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bedrijfsleider