Klacht: afmelding

op 27 juli 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Mijn zus is overleden en had een abonnement (klantcode 1474498) bij Caiway welke ik in maart heb opgezegd (zie faktuur 1036953753)
De nieuwe eigenaar v/d woning wil een nieuw abonnement afsluiten maar hem werd verteld dat er eerst nog moest worden afgemeld bij Delta.
Om dit te kunnen doen heb ik een schriftelijke afmelding van Caiway nodig! Tot 2x toe hebben dames van Caiway mij beloofd om de afmelding te sturen naar mijn E-mail-adres: [email protected] maar tot op heden nog niets ontvangen, zodat ik de aansluiting bij Delta niet kan opzeggen!!!!

Als ik vgandaag een schriftelijke bevestiging heb dat het abonnement bij Caiway in maart is opgezegd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw,Wat vervelend om te horen dat u nog steeds geen afmelding hebt ontvangen.Ik begrijp uit uw bericht dat u graag een schriftelijke bevestiging ontvangt van uw opzegging bij Caiway, zodat u deze kunt inleveren bij DeltaFiber Nederland.Dit zou moeten betekenen dat u op dit moment nog geen glasvezelaansluiting in uw woning hebt die gereed is voor gebruik.Zou u dit kunnen bevestigen door een reactie achter te laten op dit bericht?Dit is namelijk belangrijk voor ons om mee te nemen, omdat wij dan weten welke afdeling wij kunnen contacteren om u zo snel mogelijk de schriftelijke opzegging af te leveren.Wij horen graag van u!Met vriendelijke groet,Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

4 maanden geleden - Er is wel een aansluiting in de woning: hierdoor had mijn zus internet.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

4 maanden geleden - De aansluiting is aanwezig!

Bericht van Caiway

3 maanden geleden - Geachte heer Jansen,Ik heb zojuist een mail verzonden naar het door u opgegeven email adres met een bevestiging van de opzegging. We horen graag van u of dit voldoende is, of dat u nog meer informatie nodig heeft.Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Brian Hoenstok Caiway Team Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 03 augustus 2020 om 15:00 geantwoord

Geachte heer Jansen,

Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, gaan wij ervanuit dat u verder voldoende bent geïnformeerd nadat mijn collega de bevestiging van de opzegging naar u heeft verstuurd.

Daarom zal ik hierbij deze openstaande melding sluiten.

Mocht u toch nog vragen of onduidelijkheden hebben, dan kunt u ons bereiken door contact op te nemen met onze klantenservice.

Alex
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]