Klacht: Afmelden aub

Hallo
Ik wou even laten weten dat ik bij jullie een potje muscle extreme had bestelt 1potje nou is mij de vraag waarom krijgen nou telkens een nieuw potje opgestuurt?
En ik word een beetje moe en gek van jullie telkens die hoge rekeningen
Kunnen je me aub ervan afmelden want ik weet niet via wat dat moet doen
Mvg Aron

Ik ben er helemaal noet tevreden mee telkens hoge rekening van jullie

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

5 maanden geleden - Geachte Aron van der Veen, Hartelijk dank voor uw bericht. Bij uw eerste bestelling heeft u zich aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van MuscleExtremeXXL heeft ontvangen. Gedetailleerde informatie over het abonnement kan worden gevonden in onze Verkoopvoorwaarden op onze product website: http://nl.muscleextremexxl.com?terms#subscription Uw aanmelding voor automatische toekomstige leveringen voor MuscleExtremeXXL is beëindigd! U kunt de ontvangen producten retour sturen naar: MuscleExtremeXXL P.O 7044 Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001 Tallinn Estonia Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het abonnement, dan zijn wij bereid om u 50% korting te geven op het factuur bedrag. U kunt uw bestelling betalen door middel van de volgende link te gebruiken: http://nl.muscleextremexxl.com/pay Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de korting, en wij zorgen ervoor dat we het bedrag reduceren na uw bevestiging. Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite - http://nl.muscleextremexxl.com?terms Wij kijken uit naar uw antwoord, Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

5 maanden geleden - Geachte Aaron van der Veen, Ter aanvulling op ons vorige bericht, melden wij u dat er op 5 juli 2017 (heden) een tweede vervolglevering naar u is verzonden. Deze konden wij helaas niet meer tegenhouden. U kunt beide pakketten retour zenden. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Reactie van de melder van de klacht Gangster-aron

5 maanden geleden - Hallo En hoe doe ik die dan retour zenden als ik vragen mag? Want ik word er gek van ik betaal me suf aan die dingen en geen resultaat ervan die nepdingen van jullie is alleen maar namaak en ik betaal het ook niet aan jullie Mvg aron van der veen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

5 maanden geleden - Geachte Aaron van der Veen, Hartelijk dank voor uw reactie. U kunt de ontvangen producten retour sturen naar: MuscleExtremeXXL P.O 7044 Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001 Tallinn Estonia Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite - http://nl.muscleextremexxl.com?terms Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 14 juli 2017 om 05:27 geantwoord

Geachte Aaron van der Veen,

Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.

Na ons laatste bericht van 7 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Hebben wij uw klacht naar tevredenheid afgehandeld?

Wij kijken uit naar uw reactie.

Vriendelijke groet,

Muscle Extreme support

Heeft op 31 juli 2017 om 18:04 geantwoord

Ik heb op 15-7-17 de 2 zendingen retour gestuurd naar het door u opgegeven adres in estland.
Afgelopen week ontvang ik wederom 2 aanmaningen van muscle extreme xxl. De aangetekende retour zending vind u onder www.internatiolparceltracking.com onder track & trace code : RN074537936NL.
Ik hoop u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld
En dat ik geen verdere aanmaningen ontvang.
Mvg Aron van der veen

Reactie van de melder van de klacht Gangster-aron

3 maanden geleden - Goededag, Wederom zijn op 24-07-2017 twee maal aanmaning verstuurd van Muscle Extreme XXL ondanks de retourzending per aangetekend brievenbuspakket (zie bovenstaande reactie). Het betreft factuur R401411699 en R401405459. De ontvangen producten zijn retour gestuurd naar het opgegeven adres: MuscleExtremeXXL P.O 7044 Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001 Tallinn Estonia Ik wens geen aanmaningen meer te ontvangen of zal anders juridische stappen moeten ondernemen. Mvg. Aron van der Veen

Alle klachten die gemeld zijn door Gangster-aron