Klacht: Afmelden

op 29 november 2016 over POLDERCASINO in de categorie Internet casino

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sta ingeschreven en ontvang sms’jes. Ik wil mij hier voor afmelden maar dag lukt niet

Gewenste Oplossing:

Als ik afgemeld ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over POLDERCASINO

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door POLDERCASINO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat POLDERCASINO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

POLDERCASINO

Heeft op 29 november 2016 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Daisy,

Dank voor uw klacht.

Als u via de reguliere kanalen contact opneemt met onze klantenservice welke 24 uur per dag beschikbaar is en uw gebruikersnaam (email adres) doorgeeft dan kunnen zij u uitschrijven voor het ontvangen van onze actie.

U kunt ook inloggen in uw account en de relevante setting onder: mijn account > mijn profiel, uitvinken. Ook dan ontvangt u geen nieuws en promoties meer.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Daisz