Klacht: Aflopen schorsing

op 01 oktober 2016 over RDW in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is het 2e jaar achtereen dat ik geen brief ontvang van het RDW ter herinnering van aflopen van de schorsing. Ik had het thuis netjes op de kalender geschreven, maar het was me toch ontschoten. Toen ik afgelopen week de schorsing wilde verlengen zag ik dat hij dus al verlopen was. Ik heb vorig jaar al gebeld met het RDW, en volgens hun is het onmogelijk dat we geen brief hebben gehad, maar ik weet het dus wel zeker! Dit jaar wederom dus het geval… Vandaag zag ik dat er ook al wegenbelasting van onze rekening af was geschreven. Het zou toch veel makkelijker zijn als je auto standaard geschorst blijft staan en je elk jaar een acceptgiro krijgt om de verlenging te betalen? Of zeg ik nu iets heel geks…. Maandag maar weer even bellen met het RDW…

Gewenste Oplossing:

Ik zou zeer tevreden zijn als het zou gaan zoals ik hierboven beschreef: Je schorst je auto, en hij blijf gewoon geschorst staan totdat je zelf de schorsing opheft. Ieder jaar krijg je een acceptgiro, of je tekent een incasso om de verlenging van de schorsing te betalen. Makkelijker lijkt het me niet....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaschaCoehoorn