Mijn Klacht:
De bestelling was afgeleverd bij mijn buurvrouw en de bezorger van DHL heeft geen briefje bij ons in de brievenbus gedaan. Via internet konden wij zien dat het pakketje was geleverd (niet bij ons dus) dus had ik de firma een mail gestuurd dat wij niks hadden ontvangen, tot 2x aan toe. (ondanks dat dat op internet wel werd aangeven) Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie op mijn mail gehad. Gelukkig is het pakketje boven water. Maar vind dit heel slordig van de bezorger en van DHL klantenservice die niks van zich laten horen. Wat als het pakketje niet terecht was?
Gewenste Oplossing:
Als hier ook echt wat mee gedaan wordt en dat de bezorger aangesproken wordt op zijn slordige gedrag!!!!

