Klacht: Aflevering slordig en geen reactie op e-mail

SvdGeest op 20 maart 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
βœ… Klacht opgelost op 20 maart 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste S. van der Geest, Wat vervelend om te horen dat het pakket bij de buren was afgeleverd zonder melding in de track & trace en zonder kaartje in uw brievenbus. Ik heb dit gemeld als klacht zodat mijn collega's...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 20 maart 2015

Een klant van DHL ervaart problemen met de aflevering van een pakket, dat bij de buurvrouw is afgeleverd zonder een notificatie in de brievenbus. Ondanks herhaalde e-mails aan de klantenservice van DHL, heeft de klant geen reactie ontvangen, wat leidt tot frustratie over de slordigheid van zowel de bezorger als de klantenservice. Het pakket is uiteindelijk terechtgekomen, maar de klant maakt zich zorgen over de situatie als het pakket niet was gevonden.

Mijn Klacht:

De bestelling was afgeleverd bij mijn buurvrouw en de bezorger van DHL heeft geen briefje bij ons in de brievenbus gedaan. Via internet konden wij zien dat het pakketje was geleverd (niet bij ons dus) dus had ik de firma een mail gestuurd dat wij niks hadden ontvangen, tot 2x aan toe. (ondanks dat dat op internet wel werd aangeven) Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie op mijn mail gehad. Gelukkig is het pakketje boven water. Maar vind dit heel slordig van de bezorger en van DHL klantenservice die niks van zich laten horen. Wat als het pakketje niet terecht was?

Gewenste Oplossing:

Als hier ook echt wat mee gedaan wordt en dat de bezorger aangesproken wordt op zijn slordige gedrag!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 maart 2015 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste S. van der Geest,

Wat vervelend om te horen dat het pakket bij de buren was afgeleverd zonder melding in de track & trace en zonder kaartje in uw brievenbus. Ik heb dit gemeld als klacht zodat mijn collega's de bezorger hier nog op zullen aanspreken.

Ik heb daarnaast in mijn systeem helaas uw aanvragen niet terug kunnen vinden. Heeft u wel een automatische bevestiging gekregen met een ticketnummer? Als u dit niet heeft gekregen ben ik bang dat uw verzoeken bij ons nooit zijn aangekomen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Gelukkig is uw pakket inmiddels wel terecht.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM