Klacht: afleveren aanbieding

op 10 juni 2016 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Een paar weken geleden heb ik de bon ingestuurd , om de leren Burkely tas te bestellen . Tot mijn verbazing zag ik gisteren , dat er geen geld van mijn rekening afgeschreven was.
Hebt u de bon niet ontvangen , of is er een andere reden ?
Ik ontvang en betaal Libelle via mijn postbus. Mocht dit een bezwaar zijn , dan kan ik ook een ander afleveradres opgeven.

Ik ben tevreden als mijn bestelling alsnog geleverd wordt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 13 juni 2016 om 14:13 geantwoord

Geachte mevrouw van Bodegom,

Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u nog geen Burkely tas heeft ontvangen.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij één en ander nagekeken in onze gegevens. Helaas hebben wij uw inzending niet mogen ontvangen. Dit vinden wij erg vervelend, vooral omdat de tas is uitverkocht. Wij willen u daarom onze oprechte excuses aanbieden voor deze vervelende situatie. Via de website www.libelle.nl/tasje is het mogelijk een klein/gratis tasje aan te vragen.

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonneb1952