Klacht: afkopen polis. waarom zolang!!!!!!!!??

op 18 augustus 2016 over Yarden in de categorie Verzekering

Begin mei heb ik een brief geschreven naar Yarden met het verzoek mijn polissen af te kopen. Eind mei heb ik gebeld om te informeren of zij mij brief hebben ontvangen. Ik kreeg te horen dat dit niet het geval was en dat het beter was via de mail te doen. 22 mei heb ik dit gedaan, met handtekening. 31 mei heb ik ze weer een mail gestuurd of ze mij willen inlichten over de stand van zaken. 9 juni kreeg ik daar een reactie op. Het standaard verhaal van binnen 25 werkdagen na opzegtermijn(van 2 maanden!), bla,bla,bla. Ik begrijp dat lange gedoe niet. Ik heb de afgelopen weken zowat elke dag gebeld en elke keer kreeg ik iemand anders aan de telefoon met hetzelfde riedeltje. De een zegt 25 werkdagen na 1 augustus, dus kan ik het pas half september(!) verwachten. De ander zegt 25 dagen na 1 augustus, dus u kunt het eind augustus verwachten. 9 of 10 augustus kreeg ik Natasja aan de lijn en die vertelde mij dat ik het binnenkort kon verwachten, dat zag zij blijkbaar ergens staan. Als het er niet vrijdag op staat, staat het er maandag. Ok dacht ik, er is schot in de zaak. Maar maandag niks. Dinsdag weer gebeld. Er zou contact worden opgenomen met de afdeling debiteuren. Ik werd in de wacht gezet, geen probleem. Vervolgens werd ik afgescheept met het verhaal dat de afdeling niet meer te bereiken is. Prima, dan bel ik morgenochtend terug. Geen probleem, mevrouw, ze zijn er vanaf 8 uur. Je raad het al, de volgende dag bel ik rond half 9. Ook zei zet me in de wacht en zal even de afdeling debiteuren bellen. Ik voelde me al bijna serieus genomen, totdat ook zij me verteld dat de afdeling niet te bereiken is(!). Slechte zaak. Ook zij komt met een standaard verhaal van 25 dagen blablabla en dat er maar 1 keer in de maand word gestort. Ik heb het gevoel dat Yarden dat verhaal gebruikt om zichzelf in te dekken. Maar is het niet belachelijk dat je zo achter je eigen centen aan moet zitten!! Vergeet maar eens een keer je premie niet te betalen, dan weten ze je wel te vinden. Ik zie dat er in het verleden al meerdere klachten zijn geweest over soortgelijke gevallen, dus veel hebben ze er niet van geleerd. Yarden en ik doen geen zaken meer.

Dat het bedrag per ommegaande op mijn rekening word gestort!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

Bericht van Yarden

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Reemnet, Graag kom ik met u in contact. Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken helaas trof ik u niet thuis. Op een later tijdstip zal ik het nogmaals proberen.^Sylvia

Bericht van Yarden

11 maanden geleden - De klacht is telefonisch afgehandeld.^Sylvia

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yarden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yarden

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:00 geantwoord