Klacht: Afkoopsom uitvaartverzekering

op 13 maart 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Centraal Beheer Achmea me uitvaartverzekering afgekocht nou kreeg ik 13 Februari 2017 een brief dat het binnen 7 werkdagen word gestort tot op heden nog niks ontvangen vorige week al 2x gebeld en dan word er gezegd er is iets met de overboekingen we zijn er mee bezig zijn meerdere klanten die ook hun geld nog niet hebben vandaag nog steeds niks en we hebben ook gezegd dat we er wettelijke rente over willen maar ze kunnen geen datum geven wanneer het word gestort we willen dat het nu voor vrijdag dat het erop staat duurt namelijk wel heel lang!

Gewenste Oplossing:

Als wij voor vrijdag ons geld hebben waar we recht op hebben met de wettelijke rente

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

Bericht van Centraal Beheer Achmea

6 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten. Groet, Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam 055 579 8000 https://www.centraalbeheer.nl

Reactie van de melder van de klacht GddS

6 maanden geleden - Hoi dan hebben we er nu nog steeds niks aan als er binnen 10 werkdagen contact op word genomen worden we dus weer in de wacht gezet en nog steeds geen duidelijk antwoord wanneer het gestort word!

Reactie van de melder van de klacht GddS

6 maanden geleden - Terwijl het al de 22ste binnen had moeten zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 20 juni 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Als het goed is heeft u inmiddels al bericht en de uitkering ontvangen.

Wij begrijpen uw teleurstelling, wij nemen uw klacht serieus en zullen het meenemen ter verbetering van onze processen en service.

Bedankt dat u uw klacht kenbaar heeft willen maken. Uw ervaring geeft Centraal Beheer de mogelijkheid om haar dienstverlening te verbeteren.
Hartelijke groet,

Het Centraal Beheer Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door GddS