Klacht: Afkoopofferte levensverzekering

op 03 april 2013 over Reaal in de categorie Verzekering

Op 25 januari jl. een afkoopofferte aangevraagd voor de levensverzekering die gekoppeld was aan mijn hypotheek die al een jaar geleden ingelost is bij Reaal. De afkoopofferte zou ik volgens de dame van de klantenservice binnen 10 werkdagen ontvangen. Later vond ik op hun site terug dat ze over afkoopoffertes 25 (!) werkdagen doen. Begin maart weer een mail gestuurd met de vraag waar mijn offerte bleef. Na 11 dagen werd er pas gereageerd met de mededeling dat ik de offerte binnen een week zou krijgen. Na die week weer gemaild en weer de toezegging gekregen dat de offerte nu echt onderweg was. Tot op heden nog steeds niets ontvangen behalve “sussende” mailtjes van telkens weer andere dames van de zogenaamde klantenservice.

Met een afkoopofferte op mijn deurmat!!!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reaal in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

7 jaren geleden - Beste mevrouw Geerinck,Nadat wij gister al via e-mail contact hebben gehad, heb ik u zojuist de afkoopofferte per e-mail toegestuurd.Ik ga er vanuit dat deze klacht hiermee is opgelost.Met vriendelijke groet, Ilse REAAL Webcare

Reaal

Heeft op 04 april 2013 om 14:00 geantwoord

Via e-mail op 3 april 2012 contact met de klant gehad. De offerte was op 29 maart per post naar de klant gestuurd. Deze tevens op 4 april door de afdeling webcare van de Klantenservice tevens naar de klant gemaild.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabelgeerinck