Klacht: Afkoop wordt steeds niet uitgekeerd

op 12 september 2017 over Yarden in de categorie Verzekering

Onze polis is per 1 augustus opgezegd. Uiterlijk 20 augustus zou het geld van de afkoop op onze rekening nummer staan. Vanaf de 20e hebben wij dagelijks gebeld met het verzoek het geld over te maken. Wij hebben nu bijna elk excuus gehoord, waarom het geld nog niet is overgemaakt; er is een storing in het systeem, er is een storing bij de bank, sorry vergeten, ik snap ook niet waarom het nog niet gedaan is, het is overgemaakt oh nee toch niet..
Vandaag zou het dan uiteindelijk op onze rekening moeten staan, maar wederom staat er niets op.
Na een medewerker gesproken te hebben, blijkt het geld op een verkeerd rekening nummer gestort te zijn en de betaling is weet teruggekomen. (voor de 2e keer!!!!)
Na de vraag of het deze week overgemaakt kon worden, vertelde de medewerker dat dit niet kon, want iedereen op die afdeling is op vakantie!!?? Na de vraag om een leidinggevende te spreken, kreeg ik te horen dat zij vandaag andere taken heeft, dus zij kan mij niet te woord staan!!
Ik kan niet geloven dat wij zo worden behandeld door Yarden!!!!!!

Ik ben tevreden als Yarden ons geld deze week uitkeert zoals meerde malen beloofd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

Bericht van Yarden

8 maanden geleden - Wij hebben uw klacht ontvangen en komen er zo spoedig mogelijk op terug.

Bericht van Yarden

8 maanden geleden - Beste heer Ollarbe, Ik heb uw klacht vandaag per mail beantwoord. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Vanity Meerzorg

Alle klachten die gemeld zijn door Guillermo7