Klacht: Afkeuring scriptie.

op 22 januari 2016 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Geachte Heer/Mevrouw,

Hoe kan het in godsnaam zo zijn dan als iemand feedback krijgt op zijn/haar scriptie, en dat deze persoon daar correct naar behandelt en vervolgens positieve reacties van haar docent op terug krijgt, dat die vervolgens door een ander docent afgekeurd word vanwege de eerdere correcties die aangegeven worden door docent 1.
Op deze manier word het onmogelijk om door te gaan in het bedrijfsleven, wat ook blijkt aangezien ruim 95% gezakt is voor zijn/haar scriptie, ik verwacht hier binnen 5 dagen antwoord op, i.v.m inlever datum eind scriptie, en anders stap ik hiermee naar de hogere raad, want dit klopt voor geen meter.

Gr,

Youri Vleghert

Zodra ik iemand heb gesproken waarmee ik samen tot een oplossing kan komen uit intresse van de studenten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 jaar geleden - Geachte heer Vleghert, om uw klacht op de juiste plek in onze organisatie neer te leggen, hebben we aanvullende informatie nodig. Heeft u voor ons een studentnummer en opleiding? Dit mag u mailen naar webcare@hr.nl ^IH

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 21 juni 2016 om 08:09 geantwoord

Beste Youri, helaas hebben wij geen email ontvangen van je. Aangezien wij geen aanvullende info hebben ontvangen kan het webcareteam geen aanvullende acties ondernemen. Natuurlijk is er zoals je weet altijd de mogelijkheid de klachten aan te melden via de in de onderwijs- en examenregeling opgenomen klachtenprocedure, zie https://hint.hro.nl/HR/Hogeschool-Rotterdam/Rechten-en-plichten/Klachten---wat-te-doen/ Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Y. Vleghert