Klacht: afhandeling van fout!

op 05 september 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Geachte Mevr/Dhr,

Gisteren was ik met mijn schoonzus in casino Breda gezellige avond!
Eerst lekker eten daarna gokje wagen.
Mijn schoonzus gaat op een gokkast zitten ik ernaast is mijn gokkast buiten werking,druk op de knopjes om te kijken of hij het wil gaan doen?( 5 gokkasten buiten werking die ik al gezien heb)
Wat denk je print hij een ticket met € 100,00 wij blij zo dat is lekker hadden heel de avond verloren.
Deel ik met mijn schoonzus waren bijna door ons geld heen toch leuk wij blij konden we nog langer blijven.
Ook die centjes verdwijnen in de gokkasten maak niet uit hebben een budget en nu extra wij lol.
Komt er een meneer van de beveiliging denk uurtje later!Om een lang verhaal korter te maken wij moesten die € 100,00 terug geven.
Wij niet zo blij want nu gingen we dus € 100,00 over ons budget heen.
Maar wat ik het ergste vond is dat ik als een crimineel werd behandeld.Ik had het moeten melden en weet u wel dat hier 300 camera.s hangen enz enz Wij in onze onschuld dachten ook gewoon een keer geluk te hebben.Ik heb hier echt een nare nasmaak aan over gehouden.Werk zelf in een grote evenementenhal en sportschool als Directiesecretaresse en weet dat er fouten gemaakt worden maar je kan ze ook anders oplossen excuses aanbieden met een drankje ? Ik wilde dit graag even melden omdat het een niet fijne nasmaak heeft.

Met Vriendelijke groeten Wendy van den Kieboom

andere afhandeling!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 15 september 2016 om 14:20 geantwoord

Heeft op 15 september 2016 om 23:28 geantwoord

Als dit voor casino de oplossing is ? Jammer heb nu helemaal het gevoel dat ik iets heel crimineels heb gedaan.Een portemonnee,telefoon of andere persoonlijke bezittingen van klanten zou ik ook gelijk terugbrengen naar de balie. Bedankt voor de reactie maar teleurgesteld in de oplossing! Zeker van zo,n grote organisatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Stroedel