Klacht: afhandeling schade na telefonisch contact met klachtenafdeling op 29 mei

op 09 augustus 2017 over FBTO in de categorie Verzekering

Betreft schadegeval QB1704031
Geen reactie ontvangen over benoemde klachten op welke wijze dan ook na het telefonisch gesprek met mevrouw Timmerman op 29 mei 2017. Het is vandaag 9 augustus 2017. Zij heeft mijn klachten genoteerd en liggen ook voor en grootdeel in uw dossier mag ik veronderstellen.
Ik ben erg verontwaardigd. Over de manier van handelen.

Als ik volledig een antwoord krijg op mijn gestelde vragen en de aanvullende informatie aan mevrouw Timmerman.
Ik wens daarnaast heel eenvoudig schadeloos gesteld te worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:34 geantwoord

Beste Dijkstra,

Ik heb je klacht gelezen en het voor je uitgezocht. Die 9,16 euro heeft niks met je schadedossier te maken. Het is ook geen incasso van ons.
Die 9,16 heb je zelf aan ons overgemaakt. En aangezien dit openbaar is, zal ik het oppervlakkig houden. Maar kan het zijn dat jullie een (deel)betaling voor iemand anders hebben gedaan? Misschien anders even rechtstreeks met onze Financiele administratie bellen: 058 2345765. Die kunnen je precies de details vertellen.

FBTO Webcare

Reactie van de melder van de klacht G. Dijkstra

1 maand geleden - nee, ik even terug kijken.

Reactie van de melder van de klacht G. Dijkstra

1 maand geleden - Ik zal nog eenmaal duidelijk zijn, de onbeantwoorde vragen dient u op kantoor van de FBTO op te vragen. Daar liggen de stukken. Ik wens antwoorden te krijgen die ik heb vermeld in de vragenlijst met betrekking tot artikel185WvW. Of stet het op prijs dat ik een formele weg moet gaan. Ik

Heeft op 09 augustus 2017 om 20:59 geantwoord

We gaan verder over het bericht vermeld om 20.52 uur. Ik hoop dat dat duidelijk is.

Bericht van FBTO

1 maand geleden - Beste Dijkstra, Ik ga deze klacht doorzetten naar mijn collega's van de afdeling schade. Zij voegen dit dan toe aan het bestaande dossier. Via dit kanaal kan ik je geen antwoorden geven. De afhandeling van jouw klacht wordt verder opgepakt door de afdeling Schade. FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door G. Dijkstra