Klacht: Afhandeling dossier 6781 en bereikbaarheid Hypotheekafdeling

op 12 juli 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

15 juni hebben wij middels een begeleidende brief 2 verzoeken gedaan en alle gevraagde documenten met veel moeite geupload. Dossier nummer is 6781. Tot op heden hebben we geen enkele bevestiging van in behandeling ontvangen. Vandaag hebben wij 4 x gebeld, echter we krijgen niemand aan de lijn. Via mijn dossier hebben we ook een we ook een klacht ingediend.

als de verzoeken zo snel mogelijke behandeld worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van Centraal Beheer Achmea

3 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. Vanwege een nieuw administratief systeem zijn de wachttijden binnen de afdeling hypotheken fors toegenomen. Wij kunnen uw vraag alleen met spoed behandelen wanneer er een akte moet passeren, of als er een deadline nadert. Het afhandelen van de klacht duurt vanwege de drukte ook langer dan gebruikelijk. Ik wil hiervoor alvast onze welgemeende excuses aanbieden. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Oliver