Klacht: Afhandeling betaling en annuleren

op 28 november 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Aangemeld voor een opleiding en aangegeven in 1 x te betalen door de ex werkgever in samenspraak met ex werkgever.
Vervolgens weet ik niet wat erachter de schermen gebeurt. Ex-werkgever heeft factuur ontvangen en niets gedaan.
Ik krijg vervoglens een mail dat de boeken op de bus zijn, wat betekend dat ik moet beginnen met de opleiding terwijl ik niks heb gehoord van de ex werkgever en NTI.
Werkgever wil uiteindelijk opleiding niet betalen. NTI opgebeld en die zeggen dat het nu mijn verantwoordelijkheid is om te betalen als de ex-werkgever niet wilt betalen. Nu zit ik met deze kosten terwijl ik niet de opleiding wil doen als de ex werkgever niet de opleiding wilt betalen.
Er loopt dus iets vast in het proces wanneer de werknemer zich aanmeldt voor een opleiding, is er daarna geen communicatie meer met bevestiging of herinnering.
Toen ik NTI aan de lijn had zeiden ze dat het toch normaal is dat de verantwoordelijkheid bij de aanmelder is dat er wordt betaald, ik had hier nog expliciet om gevraagd tijdens een klantenservice chat.

Ik ben tevreden als ik de opleiding kan annuleren en het bedrag ook niet hoeft te betalen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:31 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! \'^LS

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:51 geantwoord

Beste, dank voor het reageren. Dit is niet opgelost, ik kon het niet annuleren en ik heb het bedrag niet terug gekregen. Ik heb voor een opleiding betaald die ik helemaal niet heb gevolgd.

Alle klachten die gemeld zijn door jymp1992