Klacht: afhandeling bagage

Ton Gijsen. op 20 september 2021 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nadat onze vlucht uit Kos HV 5042 zeer goed is aan gekomen en op tijd.Toen begon de ellende anders kan ik het niet noemen als je om 5 voor 2 landt en dan naar 1 1/2 uur je koffers krijgt gaat daar zeker behoorlijk wat mis.Deze klacht gemeld bij de service balie maar die juffrouw blijf liever op haar stoel zitten dan er wat aan gaan doen,er zijn daar meerdere mensen geweest om hun ongenoegen uit te spreken maar helemaal niets ja alleen dat het bij Schiphol ligt kan daar niets aan doen toen was het weer een invalide persoon met een rolstoel die deze vertraging veroorzaakte dan moet u die man maar aanspreken,sorry hoor maar dat soort personeel zit daar helemaal verkeerd zij zou moeten helpen met de koffers op de band te doen ze lijkt mij sterk genoeg daarvoor.De klachten zijn nog steeds niet opgelost met dat bedrijf die dat nu doet want toen wij 5 september heen vlogen hadden we ook al 45 minuten vertraging door de koffer afhandeling.
Vindt het een schande voor dit prachtige en modern Luchthaven dat men zo is afgezakt naar een slecht luchthaven dit verziekt wel je vakantie. Kan u hier voor een TIP geven maar dat zal u zelf ook wel snappen zorg dat deze ergens bij de reizigers wordt voorkomen en doe waar je voor wordt betaald en niet op deze manier.
Met vriendelijke groet.
Ton Gijsen.
[email protected]

Dat dit soort dingen niet meer voor gaat komen .
Want voorheen gebeurde dit niet vliegen alweer een kleine 35 jaar en dit nog nooit meegemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Gijsen.