Klacht: afhandeling

op 06 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht gaat maar niet meer over de tv, want die was nog MAAR 2 weken oud toen wij problemen kregen.
In overleg met de winkelier, is er geregeld dat er een monteur van technorep langs zou komen, en na klagen van mij bij Philps is mij toegezegd dat hun de 48 euro voorrijkosten voor hun rekening wilden nemen.
Heb alles gemaild, zelfs opgestuurd via de post maar nog steeds geen geld terug en elke keer word er gezegd we regelen het voor u , maar tot op heden zonder resultaat.

Gewenste Oplossing:

We zijn inmiddels tevreden met de oplossing van de tv, want een dag nadat de monteur er geweest was , viel die weer uit.De winkelier heeft ons toen een andere tv aangeboden, met een kleine bijbetaling en wij hebben besloten dat maar te doen.Wij hadden eigenlijk van Philips een betere oplossing gezien, voor een tv die net 2 weken oud was, maar dat is helaas niet gebeurd.De winkelier heeft ook alles netjes volgens het boekje gedaan,maar soms zou je wel iets meer begrip willen voor een tv die net 2 weken oud is , en wij verwachten alleen maar dat philips ons de beloofde kosten gaat terugbetalen , en dan ben ik helemaal klaar met philips.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 13 juli 2012 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips is in overleg met de klant tot een passende oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alfaromeo156sw