Klacht: afhandedlgin schadeclaim jachtverzekering

op 15 april 2017 over Unigarant in de categorie Verzekering

IK weet niet meer wat ik nog moet doen om dit vlot te trekken!!!
Ik ben al sinds najaar 2016 bezig met de afhandeling van de schade aan mijn jacht. Achterop gevaren terwijl ik in een sluis afgemeerd lig. Kop staart met drie schepen en ik lig voorop en afgemeerd. Makkelijk zou je zeggen. Geen grote bedragen maar de stroperigheid en laksheid die de onderlinge verzekeringsmaatschappijen laten zien is schaamteloos. Zowel mijn eigen verzekeraar Datacombinatie als DOV (2e schip) en UNIGARANT (laatste schip) verstoppen zich volgens Datacombinatie achter mail als” het is in behandeling, “de claim wordt door geschoven” of ” ze reageren niet en dat is gebruikelijk bij dergelijke bedrijven”. Maar wat de waarheid is????
Resultaat: ik kan zelf een deel betalen van de schade, ben mijn no-claim kwijt en de verzekeraars steken hun hoofd in het zand. Erg Jammer. Als UNIGARANT nu eindelijk reageert op DOV krijg ik een keer mijn een geld terug.

UNIGARANT accepteert de aansprakelijkheid zodat ik mijn no-claim en eigen risico weer terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

Bericht van Unigarant

3 maanden geleden - Geachte heer Degulliver, Op 19 april 2017 hebben wij u om aanvullende gegevens gevraagd. Heeft u deze gegevens inmiddels kunnen achterhalen? Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 04 mei 2017 om 16:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Degulliver