Klacht: Afhalen geld zonder toestemming

op 17 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Reeds 3 maanden haalt Global Collect 40€ van mijn bankrekening via domicliëring zonder mijn toestemming. Ik geef nooit mijn bankrekeningnummer door on line en vraag mij af hoe deze firma er in slaagt het geld af te boeken zonder mijn handtekening.

Ik wil dat de 120€ die zonder mij toestemming van mijn rekening werd gehaald, teruggestort wordt, De dubieuze praktijken van Global Collect zou ik graag wat nader onderzocht zien.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 september 2016 om 10:29 geantwoord

19-Sept-2016 Mevrouw Van den Elsacker per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Preston